älgört!

idag fick jag höra från en bekant en intressant sak ! hon sa till mig att att hästar söker sig till älgört när dom har ont någon stans presis som du blir desperat av att få tag i en iprem när huvudet spränger . är hästen sur grinig och flänger med huvudet så kan det möjligen ha huvudvärk så ha alltid en påse älgört hemma! den var tydligen värksam mot förskylningar magsår diarre och smärta oxå ! alltid lär man sig något nytt ! och som vanligt älskar jag dela med mig av tips som kan få djur och männniskor att må bättre! Lägger in en länk ni kan gå in och läsa mer om älgört http://www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?products_id=180&osCsid=c5rg4fsgqeafc3rtk06u24c361 nu blir det lite tv tittande innan jag går och lägger mig ! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0